Sıradaki içerik:

Matematik Öğretmeni Eğitim Sistemini Eleştiren Bir Video Çekip İntihar Etti

İnstagram Çekiliş Kazanma Taktikleri

avatar

admin

  • e 163

    Mutlu

  • e 68

    Eğlenmiş

  • e 87

    Şaşırmış

  • e 69

    Kızgın

  • e 249

    Üzgün

Instagram sayfaları son günlerde büyük ödüllü çekilişler yapıyor her yolu denedim hala kazanamadım diyorsanız çekiliş robotunun çalışma sistemini ve çekiliş taktiklerini sizler için araştırdık bu yazımızı dikkatlice okuyunuz.

İnstagram Çekiliş Kazanma Taktikleri

1- Öncelikle güvenli ve ünlülerin çekilişine katılın. Çoğu sayfa ödülleri vermiyor.

2- Etiket yapacağınız da @ yaptığınızda ilk çıkan arkadaşınızı etiketleyin hemen yanına emoji koyun onun yanına bir arkadaşınızı daha etiketleyin ve yorumu paylaşın bu yorumu kopyalayıp 10 dakikada bir tekrar yapın. Engel yememeniz için.

3- Çekiliş yapan kişiyi etiketleme yaparken kesinlik etiketleyin.

4- Engel yemeden tüm yorumları beğenin.

5- Çekiliş robotu çekiliş gönderisinden  bir önceki de görüyor ona da bir kaç aynı şekilde etiket yapın.

6- Hesabınız mutlaka gizli olsun canlı yayında çekilişi kazandığınız taktirde hesabınız çalınabilir.

7- Çekilişe 30 dakika kala etiket yapmayın robot son 30 dakikayı görmüyor.

8- Çekiliş robotu saat 10 dakikada 1 etiket yapamaya çalışın saatte 6 yorum yapmış olacaksınız bu da şansını artıracaktır .

İnstagram çekilişlerini kazanmak için bu taktikleri deneyin şansınız oldukça yükselecektir. Bol Şanslar.

  • Site İçi Yorumlar

En az 10 karakter gerekli
  • Yasin2 ay önce
  • Admin çekilişe katılıyorum bir hesaptan mı yoksa birden fazla hesaptanmı etiketlemek şansı arttırır?

    • admin2 ay önce
    • Tabiki birden fazla hesaptan katılmanız şansınızı arttırır.

  • Sercan2 ay önce
  • Hocam emoji ne için

    • admin2 ay önce
    • İkon hocam

  • Necla3 ay önce
  • Merhaba ben bir çekilişe katıldım yedek oldm ama kazanmam lazım çünkü bitane kişi sponsorları takip etmiyor yani ben kazanmış olmuyormuyum ama mesaj yazmadılar ihtiyacım da vardı çok sevinmiştim

    • admin3 ay önce
    • Siz kazanmış oluyorsunuz ama çekilişi düzenleyenlerin inisiyatifine kalmış artık.

  • Nur3 ay önce
  • Slm oncelikle bilgi icin tsk sonra varmi guvenilir tlf cekilis sitesi onerin varmi ve 2. Tum yorum derken herkesin yorumunumu beğenmeliyiz

    • admin3 ay önce
    • Merhaba hocam öncelikle isim vermem doğru olmaz. Diğer çekilişe katılanların yorumlarını beğenebilirsiniz.

  • aytekin3 ay önce
  • Buu sayfada çok bilgi verici…

  • merve3 ay önce
  • admin etiket yaparken illa arkadasımız olması gerekiyor takiplesmediğimiz birini etiketlerseksorun olurmu

    • admin3 ay önce
    • Takip etmediğiniz kişileride etiketleyebilirsiniz.

      • Merve3 ay önce
      • Tesekkürler. Hocam bir sorum daha olacak yaptığım yorumlar kayboluyor acaba art arda etiket yaptığım için ban mı yiyorum cok az yorum görebiliyorum attığım

      • Gamze3 ay önce
      • hocam yaptığım yorumları göremiyorum bir süreden sonra kayboluyor sizce cok sık etiket yaptığım için ban mı yiyorum? Şimdiden teşekkürler

  • Mert3 ay önce
  • Merhabalar suanki katılmış olduğum çekiliş şartında 10 etiket yapiniz aynı kişiyi etiketleyenler diskalife olur diyor yani farklı farklı 10 etiket yapıp birakiyimmi .katılmış olduğum sayfadaki çekiliş bir önceki cekilisdede aynısını demişti kazananın yorumlarına baktım 9 etiket yapmıştı kazanmıştı ben nasıl yapmalıyım

  • Yunus4 ay önce
  • Reis bu taktikler bütün ınstagram çekiliş sitelerinde kazandırır mı?

  • Yunus4 ay önce
  • Hocam o zaman son 30 dakika kala çekilişe etiketlemeyeceğiz son 30 dakika 10 dakika arayla etiketsiz yorum mu atacağız?

    • admin4 ay önce
    • Evet Hocam

  • Binnaz4 ay önce
  • Çekilişe yaptığım yorumlar kayboluyor, neden sizce? 3 ila 4 gün kalıyor en üstte sonra kayboluyor

  • Harun4 ay önce
  • Admin ayni hesabı bi kackerw etiketlwdim cekilis hakkim iptal olurmu?

    • admin4 ay önce
    • Hayır sistem için fark etmez.

  • sonnur4 ay önce
  • admin 3 kisi istiyor tek tekmi etiket yapalim bide ayni kisiyi tekrar etiketleyebilirmiyix birde yapilan tum yorumlarimi begenicez kendi yaptiklarimizimi.

  • Yunus4 ay önce
  • Admin yorumun sonuna emoji koyuyoruz ya hani,aynı emojimi olsun hepsi yoksa farklı mı?

    • admin4 ay önce
    • Emoji olması yeterli hocam fark etmez

  • Gezo6 ay önce
  • Peki güvenilir bir sayfa önerirsiniz bide tek yorum dediklerine 10 yorum atsam nolurr

    • admin6 ay önce
    • Milli Piyango ve Noter huzurunda yapılan çekilişlere katılabilirsiniz. Fazla yorum atmanız spama düşmenize neden olur.

  • Ali6 ay önce
  • Verilen en mantıklı taktik

  • arda6 ay önce
  • admın ben yorum yapıyodum bekleyınız dedı ınsta da bu spam mı oluyo yada nıye spam olmayalım

  • Funda Tak6 ay önce
  • Hocam gerçekten mantıklı bir paylaşım olmuş deneyeceğim

  • inci6 ay önce
  • yorumu sürekli kopyalayıp paylaşırsak şansımız düşmez miii

    • admin6 ay önce
    • Hayır sistem yeni yorum olarak algılıyor.

      • İlknur4 ay önce
      • Peeki @ yazdigimizda hicbir isim cikmiyirsa ne yapacagoz

  • Jale6 ay önce
  • Bunu sevdim

  • Buse Arman6 ay önce
  • Sayenizde kazandım sanırım ?

  • gizem6 ay önce
  • anlamadığım şey yorumu kopyalayıp yaparsak şansımız düşmez mi?

  • Sanem6 ay önce
  • admin 3 4 saatlik gelen çekilişler var onlarda napcaz ?

    • admin6 ay önce
    • Aynı sistemi 5 dakika arayla uygulayabilirsiniz. Spam yememeye dikkat edin.

  • Sanem6 ay önce
  • admin 3 4 saatlik gelen çekilişler var onlarda napcazzzz ?

  • Spartali7 ay önce
  • Teşekkürler güzel icelik

  • Ramazan7 ay önce
  • Deniycem ?

  • sude7 ay önce
  • aynı kişileri etiketlesek sürekli şansımız düşer mi

  • sude7 ay önce
  • sürekli aynı kişileri etiketlesek şansımız artar mı

  • elif7 ay önce
  • admin tek yorum isteyen sayfaları napıcaz

    • admin7 ay önce
    • Sonuna emoji koyun şansınızı artıracaktır.

  • merıç7 ay önce
  • admin 2.madde de fake hesap etiketlesek geçerli mi

  • merıç7 ay önce
  • admin 2.madde de fake hesap etiketlesek geçerli mi?

  • Meriç7 ay önce
  • admin 2.madde de fake hesapları etiketlesek geçerli mi

    • admin7 ay önce
    • Geçerli evet

  • meriç7 ay önce
  • admin 2.madde de fake hesapları etiketlesek sayılıyor mu geçerli mi yani ?

  • Hanife Bektaş7 ay önce
  • Kazandıran taktik ???

  • Ebrar7 ay önce
  • 3.maddeyi anlamadım açıklar mısınız?

    • admin7 ay önce
    • Çekilişi yapan sayfayı’da etiketleyin.

  • İbrahim Özcan7 ay önce
  • Vayy bee denenebilir.

  • Hazel7 ay önce
  • Ama bazen tek tek olmak şartıyla etiket yapabilirsiniz diyorlar onu nasıl yapacaz

    • admin7 ay önce
    • 3 kişiyi etiketleyin dediklerini varsayalım bir yorumda 3 kişiyi aynı anda değil ayrı ayrı etiketleyin.

  • rolex8 ay önce
  • arkadaş yerine priv hesap etiketleyebilirmiyz????

    • arzu4 ay önce
    • 2 kişiyi etiketeyin demiş ben bi yorumda 6 kişi etiketiyorum admin bişey olurmu cevap verin ne olurrr

      • admin4 ay önce
      • Olmaz hocam

  • Tuna Can8 ay önce
  • Güzel paylaşım. Devamını bekliyoruz.

  • İsmet Örneci8 ay önce
  • Deneyeceğim farklı bir bakış açısı ?

  • Ayten8 ay önce
  • Deneyip faydasını gören var mı arkadaşlar

  • Halil8 ay önce
  • Admin yorumu beğenin derken diger insanların yorumunu mu yoksa kendi attığımız yorumu mu.

    • admin8 ay önce
    • Kendi yorumunuzu ne kadar çok begenen olursa sistem yorumunuzu daha çok fark eder.

  • özlem8 ay önce
  • Kazanan oldumu emoji koyunca bi benimki sırityo orda kimse emoji koymamis

  • Can Çelik8 ay önce
  • Deyeceğim bunu ?

  • Ali ihsan Korkmaz8 ay önce
  • Teşşekkürler Öğrenci Gündemi

  • Zeliha Diktaş8 ay önce
  • En mantıklısı buydu ?

  • Cennet Şen8 ay önce
  • En sağlıklı bilgi teşekkürler ?

  • Tugba dağdelen8 ay önce
  • okuduğum en mantıklı içelik

  • Peşin Öz8 ay önce
  • Bunu beğendim

  • Cenan Can8 ay önce
  • Aradığım İçelik

  • nuran8 ay önce
  • Çok iyi ???

  • Kasım Kaya8 ay önce
  • Neden 10 dakika arayla hocam?

    • admin8 ay önce
    • Spam yememek için…

  • Harun Aktaş8 ay önce
  • Herşeyi açıklamasaydınız iyiydi…

  • Ramazan8 ay önce
  • Spam yememek için 10 dakika arayla yorum yapıyoruz dimi.

  • Murat Özdemir8 ay önce
  • İpone7 kazandım çok teşekkür ederim ☺️

    • sude7 ay önce
    • tek yorum isteyen sayfalar var ordada mı 10 dk da bir yorum yapıcaz

      • admin7 ay önce
      • Evet sonuna emoji koymayı unutmayın.

  • Yunus Yavuz8 ay önce
  • Spam yememek için güzel taktik ??

  • İhsan8 ay önce
  • İlk defa kazandım ????

  • İrem Şahin8 ay önce
  • faydalı bilgi olmuş ???

  • Pınar Tekin8 ay önce
  • İnstagram için en güzel taktik ??

  • Yasin Arslan8 ay önce
  • Teşekkürler Öğrenci Gündemi

  • Osman Demir8 ay önce
  • Spam yememek için mi 10 dakikada 1 kez yapıcax.

  • Gülsüm Erol8 ay önce
  • İşe yarıyor

  • Özlem Akım8 ay önce
  • Teşekkürler Öğrenci Gündemi ?

  • Kubilay8 ay önce
  • Güzel teknik spam yememek için

  • Aslı8 ay önce
  • Teşekkürler hocam ??

  • Buse Aktaş8 ay önce
  • İlk defa sayenizde kazandım çok teşekkür ederim ?

  • Taner8 ay önce
  • Çok teşekkürler ???

  • Burcu9 ay önce
  • Teşekkürler ?

  • Berkay9 ay önce
  • Başarılı analiz ?

  • yusuf10 ay önce
  • Güzel teknik ?

  • Rabia10 ay önce
  • İşe yarıyor teşekkürler ♥️

  • Hasan11 ay önce
  • Teşekkür ederim ilk defa sayenizde kazandım ???

    • Gülsüm10 ay önce
    • Gerçekten bunu yapinca kazandinizmi

    • sananne10 ay önce
    • ne kazandın?

  • Ela11 ay önce
  • Çekiliş yapan kişiyi etiketleme yaparken kesinlik etiketleyin. Nasil yani?

    • admin11 ay önce
    • Çekiliş yapan sayfayı etiketleyin ayrı olarak

      • nisa10 ay önce
      • eğer emojili yorumlar geçersiz diyorsa?

        • admin10 ay önce
        • Daha önce hiç diyenle karşılaşmadık

  • Yunus Mut12 ay önce
  • Her yorumu beğenin derken bizim gönderdiğimiz yorumlarıda mı beğeneceğiz yardımcı olur musunuz bu konu ile ilgili?

    • admin12 ay önce
    • Beğene bildiğiniz kadar yorumu beğenmeniz çekiliş robotunda sizi ön plana çıkarır

      • Hrn9 ay önce
      • Benim anlamadığım şey neden 10 dakika da 1 kişi? En çok etiket yapan kazanıyor deniliyor o aralıkta benden fazla etiket yapanın şansı artacak. Cevaplar mısınız

        • admin9 ay önce
        • Spam yememek için

      • ahet11 ay önce
      • Çekiliş robotu çekiliş gönderisinden bir önceki de görüyor ona da bir kaç aynı şekilde etiket yapın. anlamadim ne

        • admin11 ay önce
        • Sizden önce yorum yapanların yorumunu begenmek

          • İlkay4 ay önce
          • Tek yorum istiyorsa ne yapalım

          • admin4 ay önce
          • Emoji ile birlikte bir yorum bırakın

          • Gülsüm10 ay önce
          • Admin cvb 1 hafta çekiliş 1 hafta boyunca gece gündüz 10 dk birmi etikeltlicm kopyalayıp

          • admin10 ay önce
          • evet 10 dakika arayala

          • Gülsüm10 ay önce
          • 10 dk ya bir etiketlediginizi kopyalayin demişsiniz mesela 1 hafta çekiliş ben bir hafta boyunca gece gündüz 10 dk ya bir bununu yapıcam lütfen aciklarmisiniz admin